Mgr. Nina ZAVADILOVÁ
Mgr. Nina ZAVADILOVÁ
Vyštudovala Pedagogickú a sociálnu akadémiu v Bratislave, odbor Vychovávateľstvo a Pedagogickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave, odbor Liečebná pedagogika. Už počas štúdia pracovala v súkromných materských školách a venovala sa predprimárnemu vzdelávaniu detí rôznych vekových kategórií. Zaoberala sa psychomotorickou terapiou a jej vplyvu u detí so zajakavosťou. Zostavila niekoľkomesačný psychomotorický pohybový program na Základnej škole internátnej pre žiakov s narušenou komunikačnou schopnosťou. Okrem psychomotoriky sa zaujíma o terapiu hrou, muzikoterapiu, dramatoterapiu a psychoterapiu detí. Počas štúdia nadobúdala prax i v pedagogicko-psychologickej poradni, v Dennom sanatóriu pre deti s respiračnými chorobami.
Po vysokej škole pôsobila vo viacerých predškolských zariadeniach. Oblasť porúch učenia u detí ju oslovila najvýraznejšie.
Absolvovala webináre a prednášky z nich napríklad:
Včasná intervencia pre deti s PAS s lektorkou Saulé Westenholz
Senzorická integrácia v práci s dieťaťom
Pravidla nejsou povidla s Marekom Hermanom
Psychosomatika s Mudr. Radkinom Honzákom a iné.
Zúčastnila sa Odbornej konferencie pod záštitou Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR
Človek a príroda, človek a zdravie v prostredí materskej školy v Hornom Smokovci, Medzinárodnej konferencie Komplexná terapia vývinových porúch v Bratislave. Disponuje odbornými praktickými kurzami ako sú Školský program INPP zameraný na terapiu neuromotorickej nezrelosti, Individualizovaný sluchový tréning na podporu reči, komunikácie, čítania a koncentrácie JIAS úroveň Provider a Kurz komplexný program Bilaterálnej integrácie s Dr. Andrew Dalziell. Takisto sa zúčastnila kurzu Základy detskej neuropsychológie s Mgr. Tatiana Ustinovich.
V Asobi logopedickom centre pracuje od roku 2014. Má dlhodobé skúsenosti s prácou v skupine detí a skupinovými edukatívnymi činnosťami, predškolskou prípravou a terapiami. V súčasnosti pôsobí ako liečebný pedagóg a zameriava sa na individuálne špeciálno-pedagogické terapie detí, rozvoj ich jednotlivých psychomotorických vývinových úrovní. Oblasť hrubej a jemnej motoriky, zrakovej a sluchovej percepcie, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou správneho fungovania reči.